mandag 22. oktober 2012

Velkommen til Villaskogen!

Hei :)

Velkommen på besøk til Villaskogen!

Navnet på bloggen, Villaskogen, er navnet på vårt kjære hjem. Vi bor midt i skogen, men plassen vi bor på er blitt veldig ettertraktet, så det kommet mange fine hus rundt oss. Når jeg sitter på balkongen er det som å være på hyttetur, men likevel tar det bare 25 min. til Tigerstaden....
I Villaskogen bor jeg sammen med min mann & våre to kjære søte små.

Huset kjøpte vi sent 2006 og mye er forandret siden den gang....men vi fortsatt ikke ferdig, men det tror jeg heller aldri at vi blir.... Forandring fryder! Iløpet av denne prosessen med oppussing er jeg blitt veldig interessert interiør.

Her er bilde av spisestuen vår i kveld.

I morgen starter mitt prosjekt om å komme meg i form igjen etter min siste graviditet.... Det skulle jeg begynt med for lenge siden, men bedre sent enn aldri!

Så føler du som meg at du må komme deg mer ut av godstolen og spise sunnere-så bli med da vel!
Kommer mer info om dette senere i kveld eller i morgen.

Nyt søndagskvelden!

Klem
Helene 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar