søndag 11. november 2012

Takker for all tilbakemelding!

Hei :)

Har tidligere hatt en annen blogg som ikke er aktiv lengre. Der skrev jeg mye om min vei til den siste graviditeten og at motivasjonen for åpenhet om et så privat tema var for å kunne hjelpe andre i samme situasjon.

Jeg har fått utrolig mye positiv tilbakemelding om at jeg har vært til hjelp for andre jenter og det gleder mitt hjerte!!! Derfor velger jeg å blogge på Villaskogens blogg det jeg tidligere har skrevet om temaet.

Sist i dag fikk jeg denne kommentaren-så kos!

Hei!
Ville bare legge igjen en liten kommentar, nettopp om at du inspirerer meg og gir håp i en litt vanskelig tid. Jeg dumpet tilfedig borti din gamle blogg som bla omhandlet veien til å få barn. Vi er i gang med fertilitetsutredning, og det ser ut til at det blir icsi på oss grunnet få sædceller hos min mann. Det er både skummelt og spennende å skulle gå gjennom dette, men å lese om andre som har fått barn etter prøverør gjør meg glad! Det viser at det er håp:-)
Ellers tenker jeg å bruke tiden mens jeg står i kø.... til å ta av noen kilo. Dette kan jo også øke sannsynligheten for et vellykket icsiforsøk. Derfor inspirerer du meg også til å komme i gang med trening! Skritteller er kjøpt inn, og treningen i gang. Takk for god inspirasjon:-))

Jeg legger også ut et lite utdrag av en mail, men har anonymisert den og tatt bort alt som er privat.

Hei hei!
Gratulerer så masse med lille minimi:)
Jeg har lett etter en blogg ang ivf som var både inspirerende, opplysende og personlig også fant jeg endelig din:) Jeg og min samboer.......................... og følesene mine er litt overalt om dagen. Jeg prøver å tenke veldig positivt selv om jeg har noen mørke tanker som lurer i bakhodet mitt. Det er så godt å ha en blogg som din å lese og bli motivert av for jeg glede/gruer meg siden jeg ikke helt vet hva jeg skal igjennom. Det er godt å vite at det er flere andre "unge" som går igjennom dette, for de jeg kjenner som holder på med ivf er langt over 30 år.
.....................................................................................
Takk for en flott og motiverende blogg!
Jeg gleder meg til å følge bloggen din fremover og ønsker deg alt godt for fremtiden:)
Hilsen Monica

Mer om dette kommer fortløpende!

Klem Helene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar