fredag 14. desember 2012

GOD HELG

Her i huset har ihvertfall ikke fruen tatt helt helg enda. Huset står litt"opp ned", men satser på at jeg er fint ferdig iløpet av morgendagen. Da skal nemlig sykepleiersnuppene ha julebord, nettopp her i Villaskogen. Det blir kos! Mye god vin og skravling.  Men må innrømme at jeg blir satt litt på prøve....  Villaskogens medlemmer har i alle år kommet til ferdig julemiddag ala mamma eller svigermor. I morgen skal jeg servere ekte julemiddag, så får håpe jeg har tilegnet meg noen kunnskaper ved bare å være tilskuer på kjøkkenet tidligere. Det er bra jeg får en generalprøve....Hele storfamilien på min side skal feire jul hos oss i år. Så da blir vi 8 voksne og 6 barn. Det gleder jeg meg til!!!
Vakker utsikt over julebygda fra Villaskogens♡ stue.
 Tantebarnet vårt spiller en av smånissene i Putti plutti pott i Oslo spektrum i helgen. Hun har vært med tidligere også og er kjempe flink! Helgen vår er ganske fylt opp, men satser at vi får sett henne på mandag :)

Nå er juletreet kommet i hus. Skal få lagt ut bilder i morgen.

Ha ei god helg!

Klem fra Helene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar