tirsdag 11. desember 2012

Puh for en dag...

Dagen startet jeg med godt mot og var superivrig etter å komme igang med endringer på kjøkkenet etter grønt lys fra mannen. En av tingene som sto på planen var å beise benkene mørkere. Ble vist fargeprøve på mørk eik og tenkte det ville passe fint inn hos oss, men så feil kan jeg ta....! Etter et strøk så det helt forferdelig ut...mildt sagt! Det passet absolutt ikke inn....og fargen ble noe helt annet enn den glade malemann viste meg :( Så nå har jeg stått i maaaaange timer og pusset og pusset for å ende på startpunktet igjen... ha,ha Jeg lar meg ikke knekke, så får fortsette i morgen... Men nok om det-gleder meg til å vise deg bilder når jeg er ferdig!

Her er mitt lille "fristed"i loftstuen. Liker å sitte her når jeg leser og blogger.  Lampa er jeg storfornøyd med! Kjøpte den på Nomi-import-et kupp!






Andre kan gjøre deg glad, men gleden må du finne i deg selv!-Helene-

Startet jo opp for noen uker siden med prosjektet om å komme i god form igjen...men så var jeg syk i to uker å da sklei det ut. Så må innrømme at nå føler jeg meg kjip kjip, men som min supre venninne,Karoline, har lagt på mitt minne som jeg bruker  i mange situasjoner:" Jeg er bare et menneske, det er lov å gjøre feil, lære av det og starte på nytt.... :)
Så folkens...jeg kommer sterkt tilbake til neste år-i 2013. Da skal det bli full fres!!!

Koser meg med adventstiden! Er begynt på hovedoppgaven på PPU, men selve skolen har tatt juleferie, så skal prøve å bli ferdig med det meste av juleforberedelser til helga. Da har jeg invitert mine supre venninner på julebord til forhåpentligvis ferdigpyntete Villaskogen♡.

Skal få lagt ut bildedryss av julen hos oss iløpet av uka.

Håper du har det bra!

Klem klem Helene



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar