fredag 21. desember 2012

SNART JUL....

Hu hei hvor det går.... er du ferdig med julebakst, julevask, julepakker, julekort osv.....?

I Villaskogen♡er det langt og lengre enn langt igjen. Ihvertfall føles det slik. Når jeg rydder og vasker, ser det alltid verre ut enn da jeg startet. Jeg må rote for å få det ryddig...om du skjønner?? :) Men til slutt blir det bra! Og når enden er god er allting godt, så da satser jeg på at jeg blir ferdig innen kirkeklokkene ringer....

Julekort er i boks! :)
 Julefat på kjøkkenet i Villaskogen♡

 Villaskogens datter setter stor pris på nissene hjemme og på shopping!

 Nissemor kom å hilste på og gav jenta vår en liten pakke-kos!


Villaskogens sønn elsker ski og tar de gjerne på seg hjem fra skolen.... Julestemning i julebygda!




 Jeg er i farta....

Vi blogges!

Klem Helene (litt sliten, men gleder seg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar