søndag 16. desember 2012

JULEBORD

Hei hei :)

Titter bare innom for en liten oppdatering. Mannen tok med barna på en liten "ferie" i helga slik at vi kunne ha venninne julebord i Villaskogen♡. Vi er venninner som ble kjent igjennom sykepleierutdanningen. Vi har vært venninner i over 11 år og har vært igjennom utrolig mye sammen!! Både på godt og vondt. Dette er venninner som jeg er utrolig glad i og det er så godt å være sammen med dere!!! ( vi er flere i gjengen, men ei måtte dessverre melde avbud i siste liten og ei er flyttet til vestlandet).


Meg & Synne
Sprudlende Kristin!

                                          Birgitte & Kristin

Har hatt ei kjempe helg: Storkoste meg med jentene. Julemiddagen ble velykket, så nå ser jeg frem mot julaften med stor selvtillit :) Litt sliten i dag, så derfor sier jeg natta nå og kommer sterke tilbake i morgen!

Klem Helene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar